چو ایران نباشد تن ما مباد

 من می خواهم هفت دولت به زیر بیرق ایران بیاید ، من زیر بیرق بیگانه نروم
نه غزه ، نه لبنان ، جانم فدای ایران

۱۳۸۸ دی ۱۰, پنجشنبه

باز کردن یاهو مسنجر در روزهای پائین بودن سرعت!!

باز کردن یاهو مسنجر در روزهای پائین بودن سرعت!!:


دوستان همه میدانند که در ایران یاهو مسنجر را روزهای حادثه سازی مثل روز عاشورا از کار می اندازند!!

برای برگردوندنش این کارها را بکنید:

1- اول اینکه یک فیلتر شکن مثل اولترا سرف 8 یا 9 را دانلود و فعال کنید.

2- یاهو مسنجر خودتان را هم به ورژن 9 یا 10 ارتقا دهید.

3- قبل ازلاگین کردن از منوی مسنجر برروی کانکشن پریفرنس کلیک کنید.

4- بر روی گزینه کانکت وایا پراکسی سرور کلیک کنید.

5- بر روی اکی کلیک کنید.

پیام داده شده را با کلیک بر روی اکی تائید کنید.

بدین صورت میتوانید دوباره از یاهو مسنجر در ایران استفاده کنید. بعد هم از همان یاهو مسنجر ایمیل هایتان را هم باز کنید.

این آموزش را به هرکسی که میشناسید یاد دهید و از طریق ایمیل ارسالش کنیدتا مشت محکمی بر دهان سانسور چیان زده باشید.

** این کارهائی را که در بالا نوشتم کاملا" به خود من جواب داده بی هیچ گرفتاری یاهو مسنجرم را از این طریق در این روزها باز میکنم .

برگرفته از سایت زیر: بابک بیخدا -
در این سایت کلی فیلتر شکن هم میتوانید پیدا کنید.
http://kheradgar2.wordpress.com/

** به سایت زیر رفته و روش ساخت گلوله رنگ تخم مرغی را جهت استفاده و پرتاب برای بیلبوردهای دولت غاصب که بالاتر است از قد شما هستند.
(درضمن این سایت فیلتر است برای فیلتر شکن به سایت بالائی بابک بیخدا رجوع کنید و فیلتر شکن های زیادی را پیدا کنید)
موفق باشید و سبز
و اما آدرس سایت: گروه دیوار نویسی
divarnevis.com


این مطلب به تاریخ 11دی ماه 2568شاهنشاهی برابر با

11دی ماه 1380شمسی تحمیلی تازی و تازی پرستان نوشته شد.

۱۹ نظر:

  1. درود بر شما بانو نوشین نازنین.

    باسپاس از بزرگواریهای همیشه شما.

    نوشین جان!

    کار تازه اتان راخواندم.مانند همیشه خوب و آگهی رسان و پربار...

    ...بهره بردم.آفرین برشما...

    ...تا درودی دوباره برشما...

    پاسخحذف
  2. ممنون نوشین جان
    سایت بابک بی خدا واقعا چیزای جالبی داره

    پاسخحذف
  3. نوشین جان ممنونم که خبرم کردی
    از مطالبت هم مثل همیشه استفاده کردم

    پاسخحذف
  4. درود
    نوشین جان آن وقت نقش اولتراسارف این وسط چیه؟
    این کار را قبلا میکردم ولی اگه اولتراسارف همزمان باز بشه وارد نمیشه
    بدون اولتراسارف هم فقط توی ورژن 10 beta اونم با سرعت بالا جواب میده
    سپاس از اطلاع رسانی
    پاینده ایران

    پاسخحذف
  5. لطفا آدرس لوگو را هم تصحیح کن

    پاسخحذف
  6. بله نوشین جان
    توی کدی که قرار دادی آدرس وب من وجود داره که عدد 3 وب من را به 4 تغییر بده توی کد

    پاسخحذف
  7. سلام عرض ادب وقت شما بخیر نوشن عزیز
    کوروش هستم از بلاگ خانه ی رایمند
    به مانند همیشه زیبا اطلاع رسانی کردید درود بر شما
    راستی نوشین عزیز من در بلاگ دیگر شما بنام ایران نمی توانم اظهار نظر کنم نمی دانم برای چه ؟
    در هر صورت وظیفه ی خود دانستم که از بابت که به دعوت شما برای خواندن مطلب دعوت می شدم سوء تفاهمی در باب بی ادبی پیش نیایید
    باری
    شما از مطلبی که در بلاگ ما صلاح دیدید می تواند در چهارچوبی با اختیارات کامل این کار را انجام دهید .
    شبهایت به شادی روزهایت در پناه آزادی

    پاسخحذف
  8. سلام. به نظرتان اگر کسي براي از دست دادن فرزندش پاکوبي کند و جشن بگيرد

    آدم سالمي مي باشد.

    پاسخحذف
  9. با درود
    راستی در مورد این خارج نشینها مخملباف و سازگاراو ابراهیم نبوی حالا شدند پاک و پاکیزه . چرا ما ایرانیها همیشه فکر می کنیم دشمن دشمن ما دوست ماست . حالا استدلالتون اینه که اونها متحول شده . پس جنایتهایی که انجام داده چی می شه . اگه یه نفر به کسی بدهکار باشه و بیاد دوباره تقاضای پول بکنه بهش می گن حساب قبلیت رو تسویه کن و بعد صحبت کن .
    اونها هنوز به سزای جنایتهایی که کرده اند نرسیده اند حالا به خاطر گفتن یه مشت حقایق اغشته به دروغ واسه ما شدند دوست گرمابه و گلستان . چقدر ما ایرانیها ساده دل و زود باوریم .
    کیه که ندونه خامنه ای چه جلاد و حرامزاده ای هست . همین مخملباف یه لیست از ثروت هاش منتشر کرده .

    من می گم کل ایران الن جز ثروتهای خامنه ای و رفسنجانیه چند تا تیکه استخون هم جلوی سپاه و بسیج انداخته . این واضحات از زبان مخملباف دیگه به بهب و چه چه نداره قربونت برم !!!!

    سبز وسیا هردو جیره خوار یه ارباب هستند .

    برای هزاریمن بار می گم این سبز ها عوامل خود حکومت و البته از بچه های ثروتمند های جامعه هستندو صد البته یه سری جوون پاک و ساده و جون به لب رسیده فقرا دنباله رو اینها شده اند . من یکیش بودم و گول اینها رو خورده بودم .
    جونم رو مدیون رنگارنگ و افشاگریهاش هستم . الان زمان عصر حجر نیست با چوب و چماق به میدون مبارزه بریم . خون ما به بهای خون به جگر شدن پدر ها و مادرهامون به ثمر رسیده . به همین مفتی نباید پای موسوی سبزها ریخته بشه .

    خرد ورزی و هوشیاری و استفاده از ابزارهای پیشرفته و رسانه ها اینترنت و بلوتوث و . اس ام اس و تلویزیون است .

    همین ایت الله بی بی سی و صدای سبز امریکا و رادیو فردا بنزین رو اتیش می ریزند . و می خواهند با راه انداختن یه انقلاب 57 دیگه پایه های این حکومت رو برای 30 سال دیگه تثبیت کنند .

    جون ما جونها هم که اصلا مهم نیست مهم رسیدن به قدرت است و بس .

    مخلص کلام
    این جنبش جنبش جنبش ثرتمندان و مرفهان بی درد جامعه است که با فروپاشی کل نظام حیات و ممات و ثروت آنها در دریای طوفانی مردم به قعر دریا خواهد رفت .
    یکم فکر کردن هم بد نیست پولی چیزی هم نمی خواد .

    به امید ازاد کردن ایران از چنگال استعمار و دجالان پیر

    پاسخحذف
  10. با درود

    به این وبم سرزدی

    برو بخون و بخند
    مخصوصا سوره محوت قلابی نژاد

    http://tanznameh.blogspot.com

    بدرود و پاینده ایران

    پاسخحذف
  11. سلام.بیانه شماره 17 موسوی را چگونه باید دید.
    ستاد آموزش و ماموریت زنان حامی ولایت در برج سفید
    پیغام تسلیت احمد منتظری فرزند آیت الله منتظری به میر حسین موسوی

    پاسخحذف
  12. درود
    مرسی از ارائه ی راه حل برای مقابله با کندی اعصاب خوردکن یاهو مسنجر!

    پاسخحذف
  13. salam ba matlab jadid ba shoma hastam

    پاسخحذف
  14. درود بر نوشين جان

    با دو بر نامه از استاد ( نظر يك دوست ) به روز هستم

    پاينده باشيد

    پاسخحذف
  15. لینک این وبلاگ رو هم گذاشتم.

    پاسخحذف
  16. راستی تونستید لینک وبلاگ تون رو ببینید.آپ کردی اومدی بالا

    پاسخحذف
  17. سلام و عرض ادب نوشین عزیز
    وقت شما بخیر کوروش هستم از بلاگ خانه رایمند
    عزیزم من نمی تونم در بلاگ شما با نام ایران کامنت بگذارم این بار اول نیست
    برای چی ؟

    پاسخحذف
  18. با درود

    بدون هیچ گونه غرض ورزی و جبهه گیری به این دو فایل صوتی گوش قرا دهید.

    شاید حرفهایی برای گفتن داشته باشد .

    http://www.4shared.com/file/175286565/e34bb619/Shah_3.html%20


    http://www.4shared.com/file/175289792/a150fb4d/Rangarang11.html%20

    بدرود و پاینده ایران

    پاسخحذف
  19. درود بر نوشین عزیز
    ببخشین من دیر اومدم.
    راستش هم کارم عوض شده هم محل کارم و هم ساعت کارم که بیشتر شده.به همین دلیل کمتر می تونم سر بزنم توی نت.اما در هر فرصتی سعی میکنم که بیام و به دوستان خوبم سر بزنم.
    ممنون از اطلاعات خوبت
    مرسی و موفق باشین

    پاسخحذف

به امید آزادی ایران بدست ایراندوستها