چو ایران نباشد تن ما مباد

 من می خواهم هفت دولت به زیر بیرق ایران بیاید ، من زیر بیرق بیگانه نروم
نه غزه ، نه لبنان ، جانم فدای ایران

۱۳۸۹ فروردین ۲۶, پنجشنبه

دبستان عشایردر منطقه گنبد کاوس در شرایط سخت و با کمترین امکانات آموزشی در اتوبوسی




Iran Eshgh Group !



Iran Eshgh Group !



Iran Eshgh Group !



Iran Eshgh Group !



Iran Eshgh Group !



Iran Eshgh Group !



Iran Eshgh Group !



Iran Eshgh Group !



Iran
 Eshgh Group !



Iran Eshgh Group !



Iran Eshgh Group !



Iran Eshgh Group !



Iran
 Eshgh Group !



Iran Eshgh Group !



Iran Eshgh Group !



Iran Eshgh Group !
سرطان غیر از درد هزینه دارد

Iran Eshgh Group !


Iran Eshgh Group !


Iran Eshgh Group !

سرطان
 غیر از درد هزینه دارد

Iran Eshgh Group !

این مطلب به تاریخ پنج شنبه اورمزد شید 26 فروردین ماه2569 شاهنشاهی برابر با
26فروردین ماه 1389شمسی تحمیلی تازی و تازی پرستان نوشته شد.

۱۲ نظر:

  1. درود ...

    زنده و پاینده و همیشه آبادان باد ایران بزرگ همیشه پارسی آسمانی آریائی...

    پاسخحذف
  2. درود

    کشوری که روی نفت و گاز خوابیده باید بچه هاش تو همچین جاهایی درس بخونن؟ خاااااااااااااااک بر سر ما که از رضا شاه و مصدق رسیدیم که علی شیره ای و عنتری نژاد.

    پیروز باشی. پاینده ایران

    پاسخحذف
  3. شجاع الدین شفا نویسنده و پژوهشگر ایرانی شامگاه جمعه ۲۷ فروردین در سن ۹۲ سالگی در پاریس درگذشت.

    شجاع‌الدین شفا در سال ۱۲۹۷ هجری شمسی در خانواده‌ای فرهیخته در شهر قم متولد شد.
    روانش شاد

    پاسخحذف
  4. آخرین سنگر سکوته ، حق ما گرفتنی نیست


    آسمونشم بگیرید ، این پرنده مردنی نیست

    آخرین سنگر سکوته ، خیلی حرفا گفتنی نیست

    ای برادرای خونی ، این برادری تَنی نیست

    موج دستای منو و تو ، دست دریارو گرفته

    عکس تو با سرمه ی خون ، چشم دنیارو گرفته

    ما که از آوار و ترکش ، همه رو به جون خریدیم

    تو بگو هم سنگر من ، ما تقاص چی رو میدیم؟

    پاسخحذف
  5. سلام
    واقعا تاسف بر انگيزه.كاش نفت و گاز و مس و طلا نداشتيم.

    پاسخحذف
  6. سلام
    واقعا تاسف بر انگيزه. كاش نفت و گاز و مس و طلا نداشتيم .

    پاسخحذف
  7. درود نازنین
    حق با شماست .درآدرس قبلی این وبلاگ درکلمه اینجاست (s ) را فراموش کرده بودی و اتفاقا بدون (s) وبلاگی دیگر بود که فیلتر شده. امروز این یکی را هم لینک می کنم

    پاسخحذف
  8. این کلاس اتوبوسی یک فاجعه است .یک درد بزرگ. عزیز دلم فقط این نیست. پس از گذشتن 30 سال از انقلاب هنوز سرپل ذهاب بیمارستان ندارد ومریض در حین انتقال به کرمانشاه توی راه یا آپاندیسش می ترکد یا سر زا می رود. هنوز پس از گذشتن 30 سال ازانقلاب زنان روستاهای کردستان باید با گالش توی برفها بروندو از چشمه آب بیاورند. هنوز آسفالت بعضی اسلام آباد غرب که به خاطر بمب باران تخریب شده اند، تعمیر نشده . پس از گذشتن 30 سال از انقلاب سرپل ذهاب گاز کشی نیست و باید زمستانها مردم با نفت و والر اتاقهایشان را گرم کنند. هنوز در آبادان مظلوم هنگام شستن دست و صورت باید دهانت راببندی تا آب آلوده وارد دهانت نشود. هنوز در مناطقی از ایلام دختران دبیرستانی در گرمای 40 درجه، داخل کانیکس درس می خوانند و پیکره آهنی کانیکس حداقل10 درجه گرما را افزایش می دهد. چند سال پیش در تلویزیون ایران دیدم در روستایی از سیستان که اهالی بدون استثناکور بودند. به خاطر استفاده از آب لجن و بو کرده گودالی . یا آن روستایی که معلم و تعدادی دانش آموز بیگناه زنده زنده در آتش سوختند در حالیکه لوله گاز از کنار روستا رد می شد.عکس بچه های باقی مانده را در اینترنت دیدم که با ماسک بیرون می آیند.نمی دانم چرااینها را برای درمان به اروپا نمی برند . می گویند بیت المال است . هوب سخم اینها را از بیت المال بدهند.

    پاسخحذف
  9. سهم اینها را از بیت المال بدهند و مداوایشان کنند.بیت المال را که نباید نگه داشت . اگر مال مردم است پس برایشان خرج کنند.خدا می داند در هر خیابان قم چند حوزه علمیه کاخ مانند هست و هر روز به تعدادشان اضافه می شود. اما این است درد هم میهنانمان. یکی را می شناسم در یکی از شهرهای مرزی .نانوایی دارد . می گفت بیشتر اینها غذایشان نان و آب است. وای بر ما روزگار آنقدر نامرد است که فشار اقتصادی کمر مردم را زیر بار این همه سختی خم کرده و کسی از درد دیگری خبر ندارد. نمی دانم این بدبختی و فقر مردم را به کجا می کشاند. نمی دانم این جواب مردم مرز نشین کرمانشاه و کردستان و ایلام و آذربایجان غربی و خوزستان است . جواب مردمی نجیب که 8 سال بار جنگ روی شانه هایشان بود. به خدا این انصاف نیست که در حقشان روا داشته شده. اگر خدای ناکرده روزی دوباره جنگی بشود همین مردمند که شهرهایشان روزی چند بار بمب باران می شود و شبها با صدای موشک زمین به زمین هراسان پلک می گشایند.

    پاسخحذف
  10. گلم وبلاگ همه چیز اینجاست هم لینک شد. را ستی غیر از اون دو کامنت بقیه رو اشکار کن.( درد های هم میهنان) آنچه که بر اساس نثر زیبای سعدی آمده در حاشیه این وبلاگ یا در کامنت دیدم (یادم نیست )بسیار زیبابودو با مزه .بوووووووووووووووووووووس

    پاسخحذف
  11. درود
    نوشین عزیز دیدن این فرتورها جیگرم را آتیش کرد.بیچاره این کودکان پاک.چرا باید از امکاناتی که ما تهرانی ها داریم محروم باشند؟ مگر چه ناهمگونی ای با ما دارند؟چرا به جای اینگه پول نفت و گاز را خرج ساخت و ساز خود ایران و روستاها و عشایر محروم کنند و اسباب زندگی آسوده را برای اینها فراهم کنند , خرج فلسطین و لبنان و ... میکنند؟ من با کمک کردن به کشورهای نیازمند و مردم نیازمند آنها مشکلی ندارم ولی نخست باید کشور خودمان را آباد کنیم و روستاها و شهرستان های محروم خود را بهسازی کنیم.آخه همه ایران که تهران و اصفهان و شیراز و تبریز و مشهد نیست.این بی گناهان لب مرز یا اهالی روستاهای محروم چرا باید در عین داشتن نفت و گاز و سرچشمه های خدادادی فراوان , اینگونه در فقر و تنگدستی زندگی کنند؟
    دلم بسیار پر است
    در پناه اهورا

    پاسخحذف
  12. مهم اینه که این بچه ها دارن اموزش میبینن و با سواد میشن .اینها مدارس سیار هست مربوط به عشایر کوچ رو چون یکجا ساکن نیستند نمیتونن مدرسه بصورت ساختمان داشته باشن اونجا چون سرد و بارانیه اتوبوس استفاده کردن در فارس از چادر استفاده میکنن که شبیه محلیه که بچه ها داخلش زندگی میکنن.

    پاسخحذف

به امید آزادی ایران بدست ایراندوستها