چو ایران نباشد تن ما مباد

 من می خواهم هفت دولت به زیر بیرق ایران بیاید ، من زیر بیرق بیگانه نروم
نه غزه ، نه لبنان ، جانم فدای ایران

۱۳۸۹ شهریور ۲۶, جمعه

مانع نوردی برای رسیدن به متروی فردیس



» مانع نوردی برای رسیدن به متروی فردیس


























این پیام به تاریخ آدینه ناهید شید 27 شهریور ماه 2569 شاهنشاهی برابر با
27 شهریور ماه خورشیدی تحمیلی تازی و تازی پرستان نوشته شد.

۳ نظر:

  1. سلام
    بعضی از مطالبی که میگذاری مثل همین مانع نوردی فوقالعاده خوبه و هر وقت آپ میکنی میام و استفاده می کنم.اما من به اینکه باید خدا را رسما پرستید اعتقاد دارم.خداوندی که ماه و روز و سالش روی برنامه است را باید مانند خودش با برنامه ریزی پرستش کرد به خاطر همین رو به مذهب آوردم.با هیچ یک از مذهبهای یکتا پرستی دنیا مشکل ندارم و خودم دین اسلام را برگزیده ام و سعی می کنم همراه با عقل باشد.چون شما مخالف دین من هستید و بعضی از نوشته هایتان مخالف اعتقادات من است خنده دار میشد اگر شما را به دیگران معرفی می کردم.به خاطر اینکه با اعتقاداتم دوگانگی دارند.شما هم اگر مایل هستید من رو از لینکهای خود بردارید.اما هر وقت اجتماعی نوشتید به من خبر بدید مطمئن باشید به وبلاگ شما سر میزنم.

    پاسخحذف
  2. سلام نازنین . موندم چی بگم. این دوره و زمونه همه چی دیدیم و همه چی شنیدیم.

    پاسخحذف
  3. سلام نازنین. یکی این متن رو برام کامنت گذاشته به نظرت واقعیت داره؟ لطفا بذار خصوصی بمونه اما اگه خودت دوست داشتی خصوصی برای دوستانت بفرست.
    ممنونم ازز لطفت.
    >- شرکت مخابرات ایران از تاریخ ۲۰ مهر به بعد به تمام کسانی‌ که از یاهو در ایران استفاده می‌کنند یک ایمیل خواهد زد. عنوان ایمیل:کارت اینترنت مجانی - وقتی این ایمل رو باز میکنید فايل ضميمه شده كه‌ با حجم ۳۲ کيلو بايت است شامل يك نرم افزار كي لاگر بر روي سيستمتان نصب می‌شه و ‌ از اون به بد تمام چیزهای که تایپ می‌کنید، هر ۲۰ دقیقه ، به مرکز اصلیشون فرستاده میشه ! به همه كساني كه دوستشان داريد بفرستيد - اينايم زرنگن ولي نميدونن اطلاع رساني در مسنجرم قويه

    پاسخحذف

به امید آزادی ایران بدست ایراندوستها