چو ایران نباشد تن ما مباد

 من می خواهم هفت دولت به زیر بیرق ایران بیاید ، من زیر بیرق بیگانه نروم
نه غزه ، نه لبنان ، جانم فدای ایران

۱۳۸۸ آذر ۱۴, شنبه

نحوه تشخیص امکان دیده شدن در اطاقهای پرو

نحوه تشخیص امکان دیده شدن در اتاق های پرو:
** دوستان خبرهائی داریم که در اطاقهای پرو مغازه ها دیده میشویم و از ما عکسبرداری و فیلمبرداری هم میشود!!
در زیر بخوانیم که راه چگونگی مقابله با این بدبختی اجتماعی ناشی از آمدن دولت جمهوری اسلامی شیعی آخوندی را:

بحث آینه های دو طرفه، بله افرادی به این روش از شما در حالیکه در هتل یا اتاق پرو یا در حمام یا دستشویی هستید فیلم یا عکس تهیه کرده و به معرض عموم می گذارند. پس حتما قبل از اینکه از محل های دارای آینه استفاده کنید از یکطرفه بودن آن مطمئن شوید!اما چطور؟ پخش عکس و فیلم های خصوصی
این روزها مساله امنیت و پخش عکس و فیلم های خصوصی داغ هست پس زمان خوبی هست که این مطلب را بخوانید:
بحث آینه های دو طرفه، بله افرادی به این روش از شما در حالیکه در هتل یا اتاق پرو یا در حمام یا دستشویی هستید فیلم یا عکس تهیه کرده و به معرض عموم می گذارند. پس حتما قبل از اینکه از محل های دارای آینه استفاده کنید از یکطرفه بودن آن مطمئن شوید!
اما چطور؟
قبل از هرکاری از تست انگشت استفاده کنید :
انگشت خود را روی آینه قرار داده. اگر بین انگشت شما و تصویر آن یک فاصله ای باشد این آینه واقعی است. اگر انگشت شما به تصویرش چسبیده باشد، این آینه دو طرفه است و فردی دارد شما را مشاهده می کند.
دلیل :
چون در آینه واقعی لایه جیوه در پشت شیشه است ولی در آینه های دو طرفه لایه جیوه در روی سطح شیشه است.
از همه شما دوست های خوبم خواهش میکنم این موضوع را برای دوستان خود مطرح کنید و از پاشیده شدن آبروی فرد و خانواده ای جلوگیری کنید.


این مطلب به تاریخ20 آذر ماه2568 شاهنشاهی برابر با

20آذر ماه1388 شمسی تحمیلی تازی و تازی پرستان نوشته شد.

۱۵ نظر:

  1. درود بر نوشين جان

    با يك مشكل بزرگ در جامعه به روز شدم

    پاينده ايران

    پاسخحذف
  2. درود بر شما

    با سپاس از بزرگواری شما.

    خوب...

    تادیداری دیگر...

    پاسخحذف
  3. درود بر نوشین گرامی‌

    سپاس از تلاشی که در راستای افزایش آگاهی‌ انجام میدهید...

    پاسخحذف
  4. درود نوشین جان
    مرسی بابت اطلاع رسانیت...
    ای بابااین دیگه چه جور مملکتیه...

    پاسخحذف
  5. اسحق فتحیdani7kel.persianblog.ir۲۱ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۲:۳۲

    دستتون درد نکنه- زنده باشید

    پاسخحذف
  6. درود نوشین جان
    ممنون از این اطلاعات خوبی که دادی.
    متاسفانه اغلب ما مردم ایران هم به تبعیت از حکومت و حاکمان کثیف و پلید خود به دنبال سوء استفاده هستیم.امیدوارم روز بیاید که آدم شویم.
    ممنون و موفق باشین

    پاسخحذف
  7. بسم الله الرحمن الرحیم

    با سلام آقا سید علی


    حالتان چطور است ؟ هر چند اینروزها این سوال من بسیار مسخره است ؟ میدانم افسردگی ٬ بی خوابی های شبانه ٬ ادرار همراه با خون٬ آن کما رفتن های مرگبار٬ اعتیاد کهنه و ما سبزهای لعنتی و جریانات عجیب اخیر و از همه بدتر آن دست نقاشی شده برنگ سبز بر روی دیوار بیت شما که علامت پیروزی را نشان میدهد و زیرش نوشته شده " همواره سبز خواهیم ماند! " دیگر آرامشی برای شما نگذاشته است. غرض از مزاحمت یادآوری سالهای دهه هفتاد بود که ریشه بسیاری از مسائل امروز کشور است. آیا یادتان هست شبها سرنماز از خداوند مرگ می خواستید؟ فکر کنم امروز بعد از سالها دعاهایتان در حق خودتان دارد مستجاب میشود...!!!؟؟؟ یادتان هست همواره تاکید میکردید در اعدامهای تابستان سیاه ۶۷ نقشی نداشتید و از آن بیخبر بودید ؟ یادتان هست آن پرسش بی پاسخ را " فرق عبا و عمامه شما با عبا و عمامه مرحوم آذری قمی که یاران شما بعد از پاره پاره کردنش در آتش سوزاندن در چیست؟ " امروز هم بعد از سالها از شما میپرسم مگر تفاوتی در پاره کردن و یا سوزاندن تصویر محمد رضا پهلوی با تصویر شما و یا تصویر مرحوم خمینی وجود دارد؟ مگر پرستش انسان خاکی کفر نیست؟ مگر با شکستن این بتهای زمینی آسمان به زمین میاید؟ شاید این پرسش من از شما اینبار هم بی پاسخ بماند همچون مرگ سید احمد خمینی ٬ همچون قتل های زنجیره ای و واقعه کوی دانشگاه و هزاران انسان خودی و غیر خودی دیگر که خودشان هم ندانستند چرا شما بنام دین و حفظ این نظام فرمان مرگشان را صادر کردید! آقا سید علی من نیز راه خود را انتخاب کرده ام با علم به انتقام مرگبار شما و یارانتان از من و خانواده ام . اما آقا سید علی من فهمیدم سکوت و مماشات امثال من در طول این سی سال مشارکت با جنایات حاکمیت بوده و هست. من فهمیدم چرا مرحوم آقایان شریعتمداری و خویی و طالقانی و مطهری و... اصل ولایت فقیه را بدعت در دین خواندند. دانستم چرا مرحوم مفتی زاده شما را در ساختمان وزارت خارجه دیکتاتور خواند دانستم چرا همانگونه که مرحوم ملا آخوند خراسانی محمد علی شاه قاجار را حاکم ظالم و جائر خواند آقای حسینعلی منتظری هم شما را ظالم و جائر خواند و ترس از صاحبان قدرت را با شرک برابر دانست من دانستم مرحوم سعیدی سیرجانی حق داشت و ضحاک مار بدوش و سقوطش حقیقت دارد همانگونه که کاوه آهنگر و درفش کاویانی هم حقیقت داشته و دارد. و فردای پیروزی نیز حقیقت دارد . شاید من و شما دیگر هرگز در این دنیا همدیگر را ملاقات نکنیم .
    آقا سید علی مرا ببخشید حتی در آخر این نامه ام نیز نمی توانم برسم ادب از خداوند بخواهم که شما را نگه دارد و حفظ کند چون اگر از خداوند بخواهم شما را حفظ کند از روی شرمندگی فردای قیامت نخواهم توانست بصورت تمامی کشته شدگان وقایع این سی سال نگاه کنم

    پاسخحذف
  8. من رو که فکر نکنم خطری تهدید کنه ؟!؟
    جیوه روی سطح آینه دوطرفس ؟! وا ...
    گذشته از این ... دوربین های کوچیکی وجود داره در شکل و اندازه ی یک پیچ !!
    به این راحتی ها هم شناسایی نمیشه ...
    چاره اینا فرهنگ سازیه خانوم .... فرهنگ سازی . طولانیه ولی ....

    پاسخحذف
  9. درود دوست عزیز
    امروز کامنتی از سوی یکی از دوستان دریافت داشتم که در آن از من خواسته بود به علت درج برخی مطالب در وبلاگم لینک وبلاگ او را از تارنگارم حذف کنم و اطلاع داده بود که لینک مرا از وبلاگ خود حذف خواهد کرد.به این فکر افتادم که شاید بقیه ی دوستان نیز چنین خواهشی داشته باشند ولی تعارف کنند و این خواسته ی به حق خود را مطرح نکنند.
    منتظر نظر شما در این رابطه هستم تا به تحقق درخواستتان هرچه که باشد اقدام کنم.
    بدرود
    پاینده ایران

    پاسخحذف
  10. مرسی از آگاهیت
    این چیزا تازگی نداره!
    من نمی دونم دیدن یه سری آدم که دارن لباس عوض می کنن چه لطفی داره و مثلا چه مشکلی رو ازشون دوا می کنه!
    واقعا خدا شفا بده
    ببین دیگه اونا تو دهاتشون چقدر کمبود امکانات داشتن که ...

    پاسخحذف
  11. راستی یه سوالی داشتم
    سایت بلوگ اسپوت فیلتره؟
    یا من نمی تونم بازش کنم
    لطفا جواب رو واسم کامنت بذار
    مرسی

    پاسخحذف
  12. درود

    متاسفانه بخشی از جامعه ما به دلیل فضای بسته اجتماعی که حکومت ایجاد کرده دچار کمبود هایی شدند و دچار بی اخلاقی شدند.

    خیلی خوبه که کسانی هستند و این اگاهی ها رو به دیگران میدن.

    پیروز باشی. پاینده ایران

    پاسخحذف
  13. نوشین جان سلام
    این مطلب رو خوندم خیلی جالب بود. ببخشید که دیر به دیر بهت سر میزنم و نظر میدم به شدت گرفتارم.
    موفق باشی
    بااااااااااای

    پاسخحذف

به امید آزادی ایران بدست ایراندوستها