چو ایران نباشد تن ما مباد

 من می خواهم هفت دولت به زیر بیرق ایران بیاید ، من زیر بیرق بیگانه نروم
نه غزه ، نه لبنان ، جانم فدای ایران

۱۳۸۹ خرداد ۲۱, جمعه

امنیت خودرا در اینترنت بالا ببرید

 خرداد خجسته و همایون است.
*ابتدا شما را نادیده میگیرند بعد به شما میخندند بعد با شما مبارزه میکنند آنگاه شما پیروز خواهید شد  -
مهاتما گاندی



امنیت خود را در ایترنت بالا ببرید
به سایت زیر وارد و  وی - پی - ان  را بدست آورید:


 
( این سایت فیلتر شده با فیلتر شکن بازش کنید - موفق باشید)

Website www.speedexvpn.com
Email: support@speedexvpn.com
 

VPN Bedoone IP Ekhtesasi 6 Months 13500 Tomans
 پاینده ایران
این مطلب به تاریخ آدینه ناهید شید 21 خرداد ماه 2569 شاهنشاهی / 2718 ایرانی برابر با
21 خرداد ماه شمسی تحمیلی تازی و تازی پرستان نوشته شد. 

۵ نظر:

  1. در پسین روزهای فصل بهار
    برگ ها در هجوم پاییزند

    زردها روی شاخه می مانند
    سبزها روی خاک می ریزند

    جای عطر گل اقاقی و یاس
    بوی خون در فضای این شهر است

    گویی احساس سربلندی و اوج
    با تمام درخت ها قهر است

    از کف سنگفرش هر کوچه
    خون ناحق لاله را شستند



    غافل از اینکه در تمامی شهر
    سروها جای لاله ها رستند

    شب به شب روی شاخه ی هر سرو
    قمری و چلچله هم آواز است

    بانگ الله اکبر از هر سو
    نغمه ساز است و نغمه پرداز است



    هر دهانی که بوی گل می داد
    دوختندش به نوک سوزن ها

    بوی گل شد گلاب و جاری گشت
    از دو چشم خمار سوسن ها

    ناله ی پر شرار مرغ سحر
    معنی اش ارتداد و بی دینی است

    در زمستان ذوق و اندیشه
    سبز بودن چه جرم سنگینی است

    ساقه هایی که سبزتر بودند
    سرخ گشته به خاک غلطیدند



    باقی ساقه ها از این ماتم
    برگ های سیاه پوشیدند

    نخل را کنده ، بید می کارند
    بید مجنون کجا ثمر بدهد ؟؟

    ای که بر روی ماه چنگ زدی
    باش تا صبح دولتت بدمد !!



    شعر از عالی پیام

    پاسخحذف
  2. ما خواسته ایم که پرستوهایمان را از میان زاغ ها عبور دهیم! نگاه کن یک آسمان به رنگ توست. دیگر چه هراسی دارم از عبور چند لکه ابر. آفتاب نگاهت را هیچ غباری تاریک نخواهد کرد. در محضر خورشید هر رگبار زود گذری ، پیک بهاری ست.
    یاد آنان که کوچ کردند به خیر.[گل]

    پاسخحذف
  3. سلام دوست من.كاملا بامطالبتون موافقم.عالي بود.

    پاسخحذف
  4. من با اکثر نظرات شما مخالفم
    بدون تعصب میگم.من خیلی وقته نماز نمیخونم،شاید گهگاه که خیلی دلم برای خدا تنگ شود،نماز بخوانم
    و خیالتون راحت،آدم خشک متعصب و . . . نیستم
    ولی عقایدی دارم که براشون ارزش قائلم و برای عقایدم دلیل هم دارم
    به نظر من دین اسلام،کاملترین دین است.و قرآنی که خدا بر محمد نازل فرمود،کاملترین کتاب هدایت بشری
    در جاهای مختلف از یک سخن،میش هزار جور برداشت کرد
    مثلا شما میفرمایید که در فلان آیه فلان چیز ذکر شده
    از آیات قرآن هزاران برداشت مثبت و منفی میتوان کرد
    مثلا من یک چیزی میگم،شما میتونید برداشت های مختلفی ازش بکنید
    من یه جایی میگم،"به نظر سربازان هیتلر،هیتلر خالق تمام انسانهای روی زمین است"
    خوب یه نفر میتونه بیاد بگه کسری گفته "هیتلر خالق تمام انسانهای روی زمین است"
    حرفش رو با سند و مدرک هم ارائه میده
    ولی آیا واقعا منظور من این بود؟
    متاسفانه در طول تاریخ بعد از اسلام،هرگاه بانیان دین،و کسانیکه خود را مجری دین اسلام میدانستند،خطایی مرتکب میشدند،مردم آن خطا را متوجه اسلام میدانستند و گمانشان بر این که این خطا به سبب اسلام است
    من با این طرز فکر به شدت مخالفم
    اسلام در ایران تا قرن هفتم،باعث پیشرفت و بالندگی ایرانیان بود
    شخصیت های بزرگی چون،ابن سینا،زکریای رازی،ابوریحان بیرونی،حافظ،سعدی و . . .
    اینها همه مسلمان بودند و در زمانی که اسلام در ایران حاکم بود بالنده شدند
    بعد ها بدلیل ناکارآمدی سردمداران حکومتی،ضعف هایی بوجود آمد که این را نباید
    متوجه اسلام ساخت
    کسانی که خود را مجری اسلام میدانند مقصرند،نه اسلام
    همان قرآنی که شما مثال زدید،الگویی برای چندین دانشمند غربی شد،تا در راه علم به دست آوردهای بیشتری برسند
    برای مثال همان دکتر فرانسوی که بعدها مسلمان شد
    در یک کلام اگر امروز نقصی هست،مقصر خود ما هستیم،نه دین اسلام

    پاسخحذف
  5. سلام خدمت نوشین خانم عزیز
    حالتون خوبه؟
    چند نفر از بینندگان در وبلاگم برای شما جوابهایی نوشته اند
    خوشحال میشم نظر شما رو راجع بهشون بدونم

    پاسخحذف

به امید آزادی ایران بدست ایراندوستها